FAQ
Metody płatności
Mają Państwo możliwość dokonania zapłaty za zakupiony towar w dogodnych opcjach:
- Klasyczny przelew na konto bankowe | Obsługiwane waluty: PLN, Euro, USD
- Płatność wysyłka „za pobraniem”
- Płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym | Obsługiwane waluty: PLN, Euro, USD
- Płatność w krypto walutach
Przyjmujemy również zegarki w rozliczeniu
Wysyłka
Po opłaceniu zamówienia lub wybraniu opcji płatności ‘za pobraniem’ wysyłkę zegarka realizujemy zazwyczaj w 1-3 dni robocze. Czas dostarczenia do Klienta jest uzależniony od firmy kurierskiej. Korzystamy wyłącznie z usług firm kurierskich DPD oraz DHL. Przesyłki są starannie pakowane i zabezpieczane przez naszych pracowników, a paczki ubezpieczone na całą kwotę zamówienia. Po nadaniu przesyłki Klient otrzymuje numer paczki do śledzenia.
Wysyłka na terenie Polski jest bezpłatna
Zwrot towaru
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą/paragonem.
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, pieniądze zostaną przekazane Klientowi przelewem bankowym. Zostanie również zwrócony koszt odesłania reklamowanego towaru.
Nie przyjmujemy zwrotów zegarków zakupionych spoza terytorium Unii Europejskiej
Reklamacje
Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie po zgłoszeniu wady/uszkodzenia zegarka, przez Klienta do sprzedawcy. Przy odbiorze paczki Klient powinien zawsze sprawdzić, czy przesyłka oraz jej zawartość nie jest uszkodzona. Jeśli produkt okaże się być uszkodzony Klient zobowiązany jest o spisanie protokołu reklamacyjnego, w obecności kuriera. W takim przypadku będzie to podstawa do złożenia reklamacji przez Sprzedającego u przewoźnika.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu lub braku towarów w przesyłce, będą rozpatrywane tylko wówczas, gdy klient stwierdzi taką wadę w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i zostanie ten fakt potwierdzony notatką sporządzoną i potwierdzoną podpisem doręczyciela (protokół szkody). Bez protokołu nie uwzględnimy reklamacji, z tytułu uszkodzenia zegarka w trakcie transportu.
Odsyłany przez Klienta produkt powinien być zabezpieczony tak aby nie uległ zniszczeniu, a Sprzedający powinien otrzymać produkt w takim stanie w jakim otrzymał go Kupujący i tylko wtedy zwrot będzie uznany. Sprzedający zastrzega, że nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
Wodoszczelność
Ze względu na fakt, że sprzedawane przez nas zegarki są egzemplarzami używanymi nie gwarantujemy ich fabrycznej wodoszczelności.
Materiały | Prawa autorskie | Fotografie
Wszystkie materiały, opisy oraz fotografie są własnością firmy Wrzeciono Czasu, a ich kopiowanie lub wykorzystywanie w jakikolwiek sposób w całości lub części bez naszej zgody jest zabronione.
Fotografie, jak i opisy prezentowanych modeli są autentyczne i prezentują sprzedawany zegarek. Stanowią one integralną część opisu aukcji. Fotografia wykonywane są w bardzo dużym powiększeniu.
Zdjęcia zegarka na nadgarstku prezentuje model o wadze ok. 70 kg i wzroście 175 cm
Infolinia
SPRZEDAŻ | SKUP | SERWIS | NAPRAWA | INNE PYTANIA:
Infolinia: +48 512 301 928
e-mail: wrzeciono_czasu@wp.pl
Warszawa
Centrum Handlowe Panorama
Al. W.Witosa 31, lokal 120, piętro +1
00-710 Warszawa
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek 11.00-19.00
Sobota 10.00-15.00
Infolinia
Brak możliwości odpowiadania na sms i wiadomości whatsapp. Numer służy jedynie do przekierowań i połączeń telefonicznych.
Kraków
Salon w środku Hotel Novotel Kraków City West
Armii Krajowej 11
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek 10.00-14.00
Infolinia
Brak możliwości odpowiadania na sms i wiadomości whatsapp. Numer służy jedynie do przekierowań i połączeń telefonicznych.
Gdańsk
ul. Długi Targ 19
80-828 Gdańsk
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek 11.00-19.00
Infolinia
Brak możliwości odpowiadania na sms i wiadomości whatsapp. Numer służy jedynie do przekierowań i połączeń telefonicznych.
1) Czy kupując używany zegarek otrzymuję gwarancję?
Tak! Wszystkie sprzedawane przez nas używane zegarki objęte są 12 miesięczną gwarancją. (nowe zegarki Armand Nicolet oraz Sinn objęte są pełną 2-letnią gwarancją producenta od dnia zakupu)
2) Czy zegarek, który mnie interesuje był sprawdzany i dokładnie przetestowany przez zegarmistrza?
Tak! Wszystkie sprzedawane przez nas zegarki są autentyczne i zostały dokładnie sprawdzane oraz przetestowane. Nad jakością i bezpieczeństwem czuwają nasi wyszkoleni zegarmistrzowie.
3) Czy mam prawo zwrotu zakupionego zegarka?
Tak! Klient ma prawo zwrócić zakupiony zegarek w 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Warto pamiętać, że zegarek w momencie zwrotu nie może posiadać innych śladów użytkowania, od tych występujących w momencie zakupu.
4) Ile wynosi koszt dostawy zegarka w Polsce?
0zł! Wszystkie sprzedawane przez nas zegarki objęte są darmową wysyłką na terenie Polski.
5) Czy dostępna jest opcja całkowitego lub częściowego rozliczenia zegarka, który posiadam, za model z oferty Wrzeciono Czasu?
Tak! Przyjmujemy zegarki w rozliczeniu. W tej sprawie prosimy o kontakt bezpośredni na adres wrzeciono_czasu@wp.pl lub pod numerem telefonu +48 512 301 928
6) Jakie autoryzacje posiada Centrum Serwisowe Wrzeciono Czasu?
W portfolio naszego serwisu znajdują się autoryzacje Panerai, IWC, Omega TAG Heuer, Montblanc, Longines, Armand Nicolet, Sinn, Tissot, Certina, Hamilton. Ponadto mamy również dostęp do pasków i bransolet Franck Muller, Jaeger LeCoultre, Cartier, Baume & Mercier.
7) Czy Centrum Serwisowe Wrzeciono Czasu wykona naprawę lub serwis zegarka, jeżeli nie posiada autoryzacji marki czasomierza, który posiadam?
Oczywiście! Nasi zegarmistrzowie posiadają specjalistyczne wyszkolenie i certyfikaty, dzięki którym są przygotowani na naprawę zegarka dowolnej manufaktury.
8) Czy skup zegarków działa tylko w siedzibie firmy Wrzeciono Czasu w Warszawie?
Nie! Wszystkie oddziały firmy Wrzeciono Czasu w Warszawie, Gdańsku i Krakowie prowadzą skup zegarków luksusowych.